کوی مهندسین

قالب وبلاگ


کوی مهندسین
 
نويسندگان
آخرين مطالب

شنول گونش:در ترکیه هواداران تراکتور را با هواداران بشیکتاش مقایسه می کنند.


تا آنجایی که می دانم تیم تراکتور با هواداران فاناتیک اش(تیفوسی) سر و صدای زیادی را در محافل فوتبال به پا کرده است که برای من بسیار جالب است
 

شنول گونش سرمربی تیم ترابوزان اسپور ترکیه با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کرد.
مربی سابق تیم ملی ترکیه در دیدار استاندار آذربایجان شرقی در دفتر باشگاه ابراز داشت:اطلاعات زیادی از فوتبال ایران دارم و فوتبال ایران را از نزدیک دنبال می کنم و تا آنجایی که می دانم تیم تراکتور با هواداران فاناتیک اش(تیفوسی) سر و صدای زیادی را در محافل فوتبال به پا کرده است که برای من بسیار جالب است.
شنول گونش در ادامه گفت : بعد از جام جهانی 2002 که به مقام سوم این مسابقات رسیدیم برای برگزاری جلسه ای به ایران دعوت شدم که بعلت مشغله نتوانستم به ایران بیایم به خاطر این موضوع همواره اخبار فوتبال ایران را از نزدیک دنبال می کنم.
شنول گونش در مورد تیم تراکتور و هواداران اش هم گفت : اخباری که از تبریز می رسد بسیار جالب توجه بود، نام تراکتور اینجا هم ورد زبان ها شده و خیلی ها هواداران تراکتور را با هواداران فاناتیک بشیکتاش ترکیه که هواداران خاصی دارد مقایسه می کنند و این برای من بسیار جالب است.
شنول گونش در ادامه ابراز امیدواری کرد دو باشگاه تراکتور و ترابوزان اسپور بتوانند به اهدافی که در لیگ امسال تعیین کرده اند برسند.
تیم ترابوزان اسپور ترکیه بعد از هفته سی ام با 70 امتیاز و تفافضل گل کمتر نسبت به تیم صدرنشین فنرباغچه در رده دوم سوپر لیگ ترکیه قرار گرفته است.
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط:
[ شنبه 10 ارديبهشت 1390 ] [ 15:13 ] [ admin ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ خوش آمدید

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 374
تعداد نظرات : 227
تعداد آنلاین : 1